sobota 16. dubna 2016

Dnes je den, co mi změnil život

Milí,
po dlouhé době jsem našla odvahu k vám promluvit. Dnes je den, který mi možná změnil život, proto uznávám za vhodné si ho společně připomenout. Je tomu rok a pár hodin, co Baauu zaujala první pozici ve virtuálním světě. Uteklo to, strašně rychle. Během toho roku jsem měla tu čest poznat mnoho lidí, názorů a poznatků z bloggerské sféry. Ptala jsem se vás na otázky, protože jsem na ně chtěla znát odpověď. Zajímal mě váš názor, protože právě ten o vás vypovídá. Zajímali jste mě vy.

Byla to Debrisa, se kterou jsem vůbec poprvé spolupracovala. Byl to Lamič, se kterým jsem také pracovala na jednom malém projektu a kterému patří jedno velký dík, protože kdykoliv jsem cokoliv potřebovala ohledně blogu a všeho kolem, věděla jsem, že s ním to můžu probrat a posouvalo mě to dál. Ale to největší dík patří každému z vás, kdo si přečetl jakýkoliv článek, kdo se jakkoliv vyjádřil a projevil.

V osobním životě ten rok byl jedním z nejvíce náramných let, co jsem prožila. Studentský zamilovaný život, co vám mám vykládat. Poznala jsem taktéž spoustu lidí a to je právě to, co mi změnilo život. Vysokoškoláci z Mendelovy univerzity v Brně se rozhodli založit komunitu podporující ženy podnikavé. Měli nápad, měli lidi, měli kontakty. Neměli nikoho, kdo by o tom mohl psát. Dva dny před mými narozeninami za mnou přišel kamarád s nabídkou. Řeknu vám, spadla mi brada. Já jsem si tady psala tak do šuplíčku a najednou jsem měla psát o lidech, o úspěšných lidech. I slza ukápla...
Logo SUPERWOMEN


Sebrala jsem tedy své dosavadní znalosti a založila tak blog pro náš projekt. A právě do něho jsem věnovala (a věnovat budu) nejvíce času a úsilí. Tato příležitost mi pomohla překonat strach z velkého města. Najednou jsem tam musela jezdit čím dál častěji, na schůzky, porady... Vypadá to, že s tím městem budu nakonec i kamarád. Taky se trošku otrkávám v komunikaci s lidmi - i když by to mnozí neřekli, panikařím, když se mám seznámit s někým novým, když mám jít mezi větší počet nových lidí. Avšak mám tu výhodu, že po prodělání prvního kroku je vše zase v normálu a cítím se dobře. Poznám nové věci, nové lidi, nové možnosti.

Tento den bych ráda udělala tečku za něčím, co končí. Baauu mi hodně dala, minimálně mi dala možnost, trávit čas zase trošku jinak. Nyní nechme všech přezdívek a dalších zástěrek. Nyní to jsem tím, kým doopravdy jsem. Barbora Pernicová, redaktorka SUPERWOMEN. Tímto chci stanovit start doufejme dlouhé budoucnosti tohoto projektu. Dnešek je den, kdy byl veřejnosti vůbec poprvé zpřístupněn web www.superwomen.cz  . Díky všemu a všem, Baauu se loučí. 

Barbora Pernicová

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář! Pamatuj, že názor je snad ta největší svoboda, co člověk má :)